piątek, 20 września 2019

Modlitwa poranna o powierzeniu Bogu rozpoczynającego się dnia

Ukochany mój Zbawco,
powierzam Ci wszystkie sprawy które będą mnie dziś dotykać.
Składam je wszystkie w Twoje miłosierne ręce.
Dopomóż mi w tym otwierając moje oczy, uszy i rozum na działanie Ducha Świętego,
abym przeżył ten dzień nie wyrządzając nikomu nic złego, ani nie dopuścił się
nawet najdrobniejszego przewinienia przeciw Twojej Świętej Osobie.

Zmieniaj mnie Jezu
jestem do Twojej dyspozycji
weź mnie w Twoje ramiona.
Jestem Twój daje Ci swoje serce, swoje życie.
Jeśli taka jest Twoje wola ulecz mnie miłościwy Chryste z moich chorób i rożnych słabości.
Ty Panie wiesz jak mocno one mnie dotykają.

Prowadź mnie Jezu,
wybieram Cię za przewodnika po wszystkich krętych ścieżkach mego życia,
bo Tyś jest moją mocą, moim największym szczęściem.
Obejmij mnie swoimi łaskami.

Amen.

Kod QR do tego wpisu

 

 

 

 

 

 

Strona
Ten link przenosi na górę strony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

edukacja.katolicka@gmail.com